• Απρ 5, 2021
    • 0
    Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα : Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

    Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα : Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

    Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα : Όλα όσα πρέπει να ξέρεις. Αν ασχολείσαι συστηματικά με τον αθλητισμό και επιδιώκεις να λάβεις το μέγιστο αποτέλεσμα από τις προπονήσεις σου, είναι αρκετά σημαντικό να γνωρίζεις τι είναι η Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα (ΜΚΣ) (Maximum Hear Rate (MHR)). Η ΜΚΣ αποτελεί οδηγό για την προπονητική ένταση και καθορίζει πότε ο οργανισμός καίει λίπος, πότε

    Read more
    • Μαρ 12, 2021
    • 0
    Οι μυϊκές θλάσεις στο ποδόσφαιρο & η αντιμετώπιση τους

    Οι μυϊκές θλάσεις στο ποδόσφαιρο & η αντιμετώπιση τους

    Ο πιο συνηθισμένος τραυματισμός σε άτομα τα οποία ασχολούνται με αθλητικές δραστηριότητες είναι οι θλάσεις των μυϊκών ιστών. Θλάση είναι η ρήξη των μυϊκών ινών από είτε από υπερβολικά έντονη σύσπαση, υπερβολική διάταση ή από άμεση πλήξη του μυ από κάποιο εξωτερικό παράγοντα (πχ. λάκτισμα). Με την πρώτη ενόχληση ή πόνο του μυ θα πρέπει

    Read more
    • Μαρ 11, 2021
    • 0
    Πως να βελτιώσεις την VO2max προπόνηση

    Πως να βελτιώσεις την VO2max προπόνηση

    Όσο πιο γρήγορα τρέχεις, τόσο πιο δύσκολα αναπνέεις. Αλλά και, όσο πιο μακρυά τρέχεις, τόσο πιο δύσκολα αναπνέεις. Και αν διατηρήσεις ένα γρήγορο ρυθμό για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, στο τέλος δυσκολεύεσαι πολύ να αναπνεύσεις. Οι επιστήμονες τις άσκησης έχουν ένα ειδικό όρο για την δυσκολία της ανάσας: VO2max Όπως και αν αποφασίσεις να το λες,

    Read more
    • Μαρ 7, 2021
    • 0
    Ο δείκτης VO2max και η σημασία του

    Ο δείκτης VO2max και η σημασία του

    Ο VO2 max είναι ο σημαντικότερος δείκτης της αερόβιας αντοχής. Ορίζεται ως η μέγιστη ποσότητα οξυγόνου που μπορούν να προσλάβουν οι ιστοί (κυρίως οι σκελετικοί μύες) κατά τη διάρκεια μιας μέγιστης φόρτισης. Διαφέρει από τη μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου από τους πνεύμονες, καθώς η συνολική ποσότητα του εισπνεόμενου οξυγόνου δεν μπορεί να μεταβολιστεί από τον οργανισμό. Κατά

    Read more